TRIPPIN OZ

Let's hit the road

Publicerad 2015-02-21 18:07:00 i Allmänt,

Idag hämtade vi vårt hem för denna månad. Allt gick bra *Lättnad*. Vi var lite nervösa över upphämtningen efter att ha läst en del dåliga recensioner om företaget vi skulle hyra bilen av. Men vi möttes upp av en jättetrevlig kille som körde fram och visade bilen för oss. Tog inte många minuter. Vi slängde in vårt pickpack och började köra med detsamma. Vi mötte upp våra vänner Nikki & Rich och samåkte till stället där vi skulle stanna för natten. Väl framme fixade vi ordning bilen och ställde upp campingkittet ;) Sen blev det en dopp i den svinkalla men väldigt vackra sjön, som vi hade utsikt över från vår bil. Nikki bjöd på kvällsmat, beansurprise blev det. 
Perfekt måste det ju va'! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Lannerhag

Hej! Mitt namn är Caroline, jag är 21 år och kommer från Örebro. I denna blogg kommer jag skriva om min och Tommys resa genom Australien, men även om vardagsliv, jobb, bildbomber osv osv. Jag hoppas den kommer väcka intresse hos er och att ni vill följa oss genom denna resa. Enjoy! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela