TRIPPIN OZ

Melbourne

Publicerad 2015-02-18 18:30:00 i Allmänt,

Melbourne - den konstnärliga staden. Våra fem sista dagar fick vi här i Melbourne. En trelivg stad med väldigt mycket konst! Men bäst av allt (eftersom jag inte sett det på ett år!!) de har ett mega stort H&M! Men sämst av allt - ingen plats i väskan = ingen shopping.. Haha! Men det får jag spara mig till vi är i USA.

Hann inte riktigt få en såndär "bra känsla" över Melbourne, var mest "nää Sydney är bättre", men det var väl för att det var en sådan kort vistelse där! Men absolut helt ok! :)

Vi avslutade Melbourne med en liten roadtrip längst Great Ocean road. Fick se massa vackra utsikter och köra bil, det var skoj! 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Lannerhag

Hej! Mitt namn är Caroline, jag är 21 år och kommer från Örebro. I denna blogg kommer jag skriva om min och Tommys resa genom Australien, men även om vardagsliv, jobb, bildbomber osv osv. Jag hoppas den kommer väcka intresse hos er och att ni vill följa oss genom denna resa. Enjoy! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela